[Epitesz-barkacs] Huto gyors leolv.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 30., K, 21:00:50 CEST

vajk fekete wrote:
> en egy fazek forovizet teszek bele, es racsukom az ajtot.

Igen, ezt is kipróbáltam már, de jóval lassabb módszer a ventillátorosnál.
A másik hűtő nem leolvasztós mélyhűtőjénél használtam ezt a forró vizes
módit, egy kb 30 centi átmérőjű lábosban úgy 5 liter jó meleg vizet raktam
be, szóval van összehasonlítási alapom. A venti a legkisebb sebességen
ment, mert itt por is lehet, azt meg nem akartam, hogy beletolja a hűtőbe.
Ha tiszta helyen csinálom, maxra állítva még gyorsabb lett volna. Főleg,
hogy itt jó hideg is van.