[Epitesz-barkacs] áram-felesleg elraktározás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 3., K, 16:47:46 CET

Andras Suller  <suller.andras at gmail.com> 2009.03.03. 15:06:33 +1h-kor írta:

> Azért a hidrogén elégetésénél hatékonyabb folyamatok is vannak az
> elektromos áram előállítására (pl üzemanyagcella 80-90% körül van, ha
> jól emlékszem).

a magyar jövőt kiemeltem:

http://www.met.mtesz.hu/doku/A%20hidrogen%20alapu%20tarsadalom%20fele_m.ppt

A HIDROGÉN ALAPÚ TÁRSADALOM FELÉ

Balogh Ernő
2007. június 9.
NÁDASDY AKADÉMIA
*************

26. dia

Még a konferencián a lelkesedés hatására létrehoztuk a MET Hidrogén Tagozatát, ahová több mint negyvenen jelentkeztek..

Ez a Tagozat – eddig minden anyagi támogatás nélkül – próbálja összefogni az érdekelt magyar szakembereket és szerény eszközeivel terjeszteni a hidrogéngazdaság tényeit és kilátásait.

Jellemzésként a magyar állapotokra megemlítem, hogy a konferencia védnökségét mind a gazdasági mind a környezetvédelmi miniszter annak idején elvállalta, de egyik minisztérium sem küldött résztvevőket a konferenciára.

Az „ige” terjesztése érdekében közel 400 levelet írtunk karácsony előtt a minisztereknek és az összes országgyűlési képviselőnek tájékoztatás és támogatás érdekében.

*********

27. dia

A közel 400 levélre összesen 5 db válasz érkezett. A közel és távolabbi jövőre vonatkozó tervekben hivatalosan azonban még meg sem említik a hidrogén jelentőségét.

Itt tartunk, de szerencsére vannak lelkes, a tudományos életben dolgozó egyének és egy pár magyar vállalatvezető is, akik művelik a témát. Példaként említem meg, hogy foglalkoznak tüzelőanyag-cella gyártás-előkészítéssel, és világszínvonalú hidrogénező és hidrogéntároló berendezések gyártásával.

A Hidrogén Tagozatban még tart a lelkesedés, reméljük, hogy előbb-utóbb a döntéshozók is felfigyelnek a világtendenciákra és hazai vonalon is támogatni fogják a témát, hogy jobban ne maradjunk le.

Lényegében „lapzárta után” a múlt hét második felében tudtam tárgyalni személyesen a GKM és az NFÜ képviselőivel, ahol már bíztató jeleket tapasztaltam.

Köszönöm a megtisztelő meghívást és figyelmüket!
					Balogh Ernő