[Epitesz-barkacs] áram-felesleg elraktározás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 3., K, 17:40:21 CET

Hofferek Attila wrote:

> Azért így is elcsurgatok 25 rugeszt ha egy teli tank benzint
> kieresztek :-) csak ennek érzem a szagát, a hidrogénnek meg nem
> nagyon ha nem szagosítják valamivel.

Én ezt értem, de valahogy nem szokás csak úgy kinegedni a benzint, kivéve
a repülőgépeknél vészhelyzetben. Ez meg nem kérdez, csak lassan de
biztosan távozik. :-)

> Különben meg tök fölösleges itt szarakodni a hidrogénnel, már
> csináltak működő fúziós reaktort.

Ez komoly? Netán hidegfúziósat? :-) Nem hallottam még áttörő sikerről.
Mindig, ha szóba kerül, néhány évtizedet említenek, hogy talán majd akkor.
De ez olyan, mint amikor az anyóka felírja a halálnak az ajtófélfára, hogy
"holnap".