[Epitesz-barkacs] áram-felesleg elraktározás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 3., K, 17:52:12 CET

szerintem a kutatas meg a termek az ket kulon dolog. tudomanyos publikacio egy dolog, megveheto termek adatlapja masik dolog.

meglepodtem az 50MW duman, es utannaolvastam hirtelen: az a holland projekt ott tart, hogy 2005-ben fogtak hozza, es 2008februari az utolso hir. Akkor az volt a statusz, hogy az 50kW pilot cucc teljesitette az elso 4000 ora, azaz fel ev uzemet. Az 50MW-tol irtoztato messze vannak, almodozas olyanokat irni, hogy 50MW uzemanyagcellat epitettek, meg olyat is hogy epitenenek.

vajk