[Epitesz-barkacs] kazán hiba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 4., Sze, 12:59:06 CET

Acs Gabor wrote:
> [...]

És mi lesz a megoldás? Mit érzékel ez az érzékelő? A helyéből meg lehet
saccolni, hogy mi a szerepe, és bármilyen ntc-t lehet oda találni a potis
mérésekből. Pl tekergeted a potit, és nézed, mekkora értéknél fog valamit
csinálni. Ha pl égéstermék visszaáramlást érzékel, akkor 50-90 fok között
valahol fog kelleni beavatkozni. Olyan ntc-t kell keresni, ami ekkora
hőfoknál ad akkora ellenállást, amit kimértél a potival.

Vagy hát megvenni, ha kapható, pont azt a tipust, és berakni.

(A kisbetű nem probléma, magam is mindig így írom alá, hogy hjozsi, csak
az utóbbi időben leszoktam az aláírásról, ott a nevem egy része az
emilcímben. :-) )