[Epitesz-barkacs] HMV vezerles

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Már. 4., Sze, 21:45:06 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Pillanatnyilag nem tudom elképzelni, hogy is állítod
> középállásba. Ahhoz a helyzethez nem tartozik jeladó. A
> gyakorlatban kimért futási idő felezésével éppen megoldható,
> legfeljebb időnként hangolni kell a rendszert, mert nem biztos,
> hogy a szelep öregedésével ez az idő változatlan marad.
> Mindenesetre a két tartály közötti egyenlő elosztást nem lenne
> könnyű stabilan belőni.

Szelepe válogatja, ami itt van nekem, az pl. árammentes állapotban lezárja
az egyik oldalt (rugó), áramot két helyre lehet ráadni: van benne két
mikrokapcsoló, egyik félállásban, másik végállásban, valamelyik sorbaköt a
motorral egy ellenállást, így már csak annyira lesz erős, hogy a rugónak
ellentartson, egyhelyben marad.

Ja, meg ebben egy golyó van ami elzárja valamelyik oldalt, és egy elég nagy
a tér a két végállás között, tehát a két végálláshoz közel kezd csak igazán
zárni, köztes állapotban elég minimális hatása van az átfolyásra.

Persze ha már meglévő szeleppel kell megoldani akkor mindegy...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))