[Epitesz-barkacs] egy kis szamitas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 5., Cs, 15:29:10 CET

ket modszer is van:

1. 1amper az 1 coulomb/sec

hogy egy coulomb az hany elektron az megtalalhato, egy vizmolekula szeteses az ket elektron. kotesenergia/mol szinten megtalalhato. igy megvan, hogy 1A egy sec alatt hany joule kotest szed szet.

2. 100% hatasfoku durranogaz gyartashoz az kell, hogy a hidrogen egeshonek megfelelo energiat fektess be.

vajk