[Epitesz-barkacs] hengeres elektroda?

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Már. 6., P, 22:53:49 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:
> meg visszacsapó szelepet használva (mint az oxigénpalacknál,
> meg az acetilénpalacnál)
>
> max. elemeire bontva tárolni, és egy gázhegesztőben
> összekeverni

A hidrogén elég széles tartományban alkot robbanóképes keveréket, szóval
elég ha csak szivárog a tartályod, és valaki villanyt gyújt...

Egyébként nem visszacsapószelep az, illetve nem csak az. Visszaégés gátlónak
hívják, valami bronz szövet vagy mi van benne, jó sok. Youtube-on vannak
vidók, ott is valami csóka kísérletezik nagy erőkkel ilyen vízbontós
mutatványokkal...

Persze nem tudom mi lesz a lényege ennek, ha a keletkező hőt nem tudod
értelmes célra felhasználni, akkor csapnivaló hatásfokú már a vízbontás
eleve. Nemhogy inkább stirling motort építenél, az sokoldalúbb... :-)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))