[Epitesz-barkacs] hengeres elektroda?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 7., Szo, 11:41:58 CET

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2009.03.06. 22:53:49 +1h-kor írta:

> A hidrogén elég széles tartományban alkot robbanóképes keveréket, szóval
> elég ha csak szivárog a tartályod, és valaki villanyt gyújt...

a tanítónéni pl. szappanbuborékot fújdogál durranógázzal, a szappanbuborékok
így "kézben tartható" robbanásokat tud produkálni

> Egyébként nem visszacsapószelep az, illetve nem csak az. Visszaégés gátlónak

köszi a pontosítást

> hívják, valami bronz szövet vagy mi van benne, jó sok. Youtube-on vannak
> vidók, ott is valami csóka kísérletezik nagy erőkkel ilyen vízbontós
> mutatványokkal...

> Persze nem tudom mi lesz a lényege ennek, ha a keletkező hőt nem tudod

elvileg a durranógáz robbanásának összes oxigénigénye ott van pl.
a szappanbuborékban, azaz nem előled veszi el az oxigént
tehát akár zárt térben is pukkan(gat)hatnak a szappanbuborékok,
és a hő is ott marad, 80liter x 6bar tartalmaz 96kWh -t, azaz
24h  x 4kW  pl. a fél lakás kifűthető

a buborékrobbanás miatt nincs széngáz, CO , CO2, nem fogsz mustgázt kapni

a tudomány mai állása szerint örökéletű, tehát 1 év múlva is ugyanannyi energia tárolódik.

> értelmes célra felhasználni, akkor csapnivaló hatásfokú már a vízbontás

nagyüzemileg is használnak pl. vízbontást  pl. völgyidőben
nekem nincs éjszakai áramom, nekem emiatt nem érné meg

> eleve. Nemhogy inkább stirling motort építenél, az sokoldalúbb... :-)

bizony :-)