[Epitesz-barkacs] palmatex erősragasztó kérdés ?

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Már. 8., V, 13:24:50 CET

> 1) van rá remény, hogy valamilyen oldószerrel
> "feléleszthető"?

Saját hígítója van, azzal újra feloldható. Viszont nem hiszem, hogy megérné,
mert úgy rémlik, hogy a hígító sem olcsó, ráadásul jóval kevesebb helyen
láttam, mint a ragasztót magát.

> 2) hétvégén milyen boltban lehetne keresni (pl. obi?)

Valami ilyesmiben vettem, de lehet, hogy Praktiker volt.

> 3) ha egy másik ilyen dobozos ragasztót felbontok, visszazáráskor
> milyen oldószert, és mennyit érdemes a tetejére önteni?

Saját hígító :-) Ha dobozszámra használod, akkor talán mégis érdemes
beszerezni.

Megnéztem az enyémet, a következő veszélyes anyagokat sorolják fel:

ciklohexán 30-40 %
etilacetát 30-40 %
benzin 10-20 %

Ez összesen 70-100 %, kíváncsi lennék, mi lehet az a titkos 0-30 % :-)

Palasik Sándor