[Epitesz-barkacs] palmatex erősragasztó kérdés ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 8., V, 13:59:58 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.03.08. 14:25:48 +1h-kor írta:

> Nekem mindig van itthon a tubusosból, még sosem kötött meg magában.

most került a kezembe tubusos vinilfix, az is megdöglött, bár az a
szürke PVC víznyomócső divatos  idejéből volt, akár bő 10évvel ezelőtt is lehetett,
az emlékeim szerint

> Neked is azt kéne venni, ha nem nagy dolgokat (pl. padlóburkolót)
> ragasztasz. Ha meg igen, akkor úgyis elfogy a dobozos. De valamelyik
> pálmát kartuscsőben is lehet kapni, talán az a legolcsóbb, és nem
> hajlamos úgy bedögleni, mint a dobozos.

igen, belátom, hogy így, a tubusos  lesz jó

most néztem, hogy 2 év a határideje, hát 2003-tól az már jóval több :-(
( akkor úgy nézett ki, hogy belátható időn belül el fog fogyni, de valami
közbejött :-( )