[Epitesz-barkacs] palmatex erősragasztó kérdés ?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Már. 9., H, 15:22:13 CET

jhidvegi írta:
> Ha a tatár bifsztekben jó, annyira, hogy busásan megfizetik, akkor itt
> miért ne lenne jó?

A tatar bifsztek legjobb tudomasom szerint belszin, csirabb helyeken
hatszin, nem ver.

> De biztos, hogy így van? Már a harmadikféle anyagról írtok, amiből a
> nugát alapanyaga készül. A végén még valaki beírja, hogy használt
> motorolajból van. :-)

Nem tudom, hogy nugat vagy nem nugat, a kakaot marhaverrel dusitjak,
hogy megtartsa a szinet. Ennyi lett volna reszemrol az allitas, elnezest
ha felreerthetoen fogalmaztam. Olajbol anno a bambi meg az utas udito
keszult.