[Epitesz-barkacs] aktívszén ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 10., K, 19:55:46 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.03.10. 14:15:52 +1h-kor írta:

> Én ennek a kistesúját (akkora, mint egy kisállat ketreckéje) is láttam a
> tv-ben. De ez szükséghelyzet, ott tényleg nincs ivóvíz. Nálunk kiváló az
> ivóvíz, világviszonylatban is, szóval csak a klórtól kell megszabadítani,
> ha direkt inni akarjuk. Nem desztvíz, vannak benne fontos ásványok is, és
> nem abban a koncentrációban, ami vesekövet okoz. Csak nem becsüljük meg.

ma még én sem tartok 100%-ig ezen az irányvonalon, de
vannak  elgondolkoztató dolgok

pl.
a FAO szerint már délmagyarország (Duna-Tisza déli része) már a sivatagosodás
határvonala
és
Magyar Tudomány, 2008/06 715. o.

Tájdegradáció és elsivatagosodás

Kertész Ádám

az MTA doktora, tudományos osztályvezető
MTA Földrajztudományi Kutató Intézet