[Epitesz-barkacs] aktívszén ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 10., K, 20:31:23 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.03.10. 22:19:07 +1h-kor írta:

> Én most abból a régióból épp belvízgond híreket hallottam :-)

pontosítok, nem az egész területet, hanem csak a Homokhátságot ( Félsivatag lett a Homokhát
[2003. dec. 9. 6:21]

A FAO, vagyis az élelmezésügyi világszervezet pedig félsivatagi övezetbe sorolta a Duna–Tisza közi Homokhátságot, amihez Csongrád megyében két kistérség, a kisteleki és a mórahalmi is hozzátartozik. A Homokhátságot csak úgy lehet megmenteni, ha közel hatvan víztározót építenek.