[Epitesz-barkacs] házi konditerem + mászóka?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 18., Sze, 13:50:51 CET

a mászókán a fejjel lefelé lógatott ember a gerincét saját súlya átal nyújthatja

egy kb tegnapi TV műsrban láttam, hogy 2 bokára rögzített (talán kampós?)
ketyerével lehetne ezt megoldani. Talán mászóka a neve, amin 2 kampóval lehetne
ezt megoldani.

sportos levelezőtársak találkoztak-e ilyennel?

még lehet, hogy nem lenne reménytelen, :-)
egy most 90 éves anyóka  csak 55 éves korában ismerte meg a jógairányzatokat,

http://szegedma.hu/2008/10/06/etka-anyo-tanitasa-harmonia-az-orokkevalosagban/

www.hirextra.hu/hirek/article.php?menu_id=1&cat=10&article_id=61394

„Mindig is beteges gyerek voltam” - meséli Etka anyó -, „szívritmuszavarral születtem, ideggyulladást diagnosztizáltak, gerincproblémák gyötörtek, egyszóval minden nyavalya elkapott. Ez mind és még egy sor egyéb betegség felnőttkoromban is elkísért. Az orvosok azt mondták, nincs segítség, meg kell tanulnom élni a fájdalommal."
szóval ez az anyó 55 éves korában rozogán kezdett el jógázni, én az 56 évemmel legalább ilyen rozogán
akár én is mozoghatnék :-)