[Epitesz-barkacs] katrany es betonfestek

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Már. 21., Szo, 21:14:08 CET

On 21 Mar 2009 at 20:31, Balázs Bámer wrote:
> Kérdés a következ~N: nyáron, amikor nincs utánpótlás és az egész
> biztosan kiszárad, lecsiszolnám. Be lehet-e kenni valami jó
> betonfestékkel az egészet, hogy a ronda és büdös kátrány ne csúfítsa a
> konyhát? Igaz, rossz a kérdés, persze, hogy be lehet (-: mivel érdemes
> festeni?
Anno bontott téglából építettük a kéménytömböt. Mivel
elkerülhetetlenül volt közte kéményes darab, a kőműves
lelkiismeretesen befelé forgatta a kormos végüket.
Biztos, ami biztos, az alapvakolt kéménytömböt bekentem vízzáró
szigetelőhabarccsal. Annak a tetejére ment a simítóréteg. Az
ikerház közös falában levő kéménytömb túloldalán a szomszéd
lespórolta ezt, náluk 15 év után meg is jelentek a kátrányfoltok.
Nálunk sosem volt ilyen gond. Ilyen szigetelő habarcsokat,
zsákos, por alakban sokfélét lehet kapni.

> El~Nször azért lesz egy kör a gyártóval, mert garanciális, de utána
> mindenképpen megcsinálom, hogy befelé lejtsen a küszöb.
Szerintem tisztázd a gyártóval. Gyanús, hogy fejből mondják majd,
milyen kivitelezési hiba történt :-(

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu