[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 25., Sze, 12:47:00 CET

1. soha, sehol nem lattam meg leirast, hogy hogyan kell megtalalni. netan fotot. viszont minden receptbe beleirjak. ami ugye egy baromsag, hiszen aki tudja mirol van szo, annak minek szolni, aki meg nem tudja, az ennyi informaciobol ugysem tudja kivenni.

2. egyszer ugy megneznem mi lesz ha nem veszik ki. van egy erzesem, hogy semmi. szerintem en mar hagytam benne tukorpontyban, es nem tortent semmi. ez is egy legenda, aminek senki nem csinalta meg az ellenprobajat.

vajk

From: "szepygab at gmail.com" <szepygab at gmail.com>

Ponytfélékből ne felejtsd el kivenni a keserűfogat, ha egyben
vagy élve vetted / fogtad a halat, különben keserű
tapasztalatokra fogsz szert tenni :-(