[Epitesz-barkacs] permetezés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 25., Sze, 14:27:39 CET

Andras Suller  <suller.andras at gmail.com> 2009.03.25. 14:29:31 +1h-kor írta:

> Ez jó ötletnek tűnik, csak nincs hűtő- vagy autókompresszorom.
> Hogyan csatlakoztattad a kompresszort a permetezőhöz? Egyáltalán hova
> kell csatlakoztatni? Esetleg nincs róla képed?

a hűtőszekrénykompresszoron 6mm-es rézcső van, erre akárhány méteres
nyomásálló gumicső tehető, arra meg egy autós pumpavég kerül.

bár leginkább kerékpárpumpálásra használom, de a tartályra
az autószelepet rá lehet tenni, mint ahogyan a házivízmű tartályon is
ilyet tesznek fel

tehát a tartály olyan mintha egy felfújni való autókerék lenne, amire egy
bontható kompresszorcsatlakozás van.

egy ilyen szelepet egy kisebb (akár 5 literes) minipermetezőre
(  a gyári műanyagpumpájuk hamar sz..rá megy, ezért dobják ki :-)  )
is fel lehet tenni, azaz csak a teherviselőképességed szab határt

autópumpakompresszor már 2-3ezer Ft-ért kapható, (12Voltos)