[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 19:13:17 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> De, csak addigra cafatokká főne a husa.

Nem időben gongoltam hosszan, hanem ha a szálka hosszú.

> Szerintem Te most elvi alapon keresed a kifogásokat, hogy miért
> is ne egyél halat. Valószínűleg nem igazán szereted, viszont
> tudod, hogy egészséges, tehát kéne enni :-)

Kétpofára tudnám falni, ha nem kéne bíbelődni a szálkákkal. Akkor is, ha
nem egészséges. Amúgy nem a halnak kell egészségesnek lennie, hanem nekem.
:-) Szegény akkor már el van pusztulva, amikor eszem, szóval nem lehet már
egészséges. És mivel én se vagyok egészséges, így ez a téma elég
nagymértékben hidegen hagy.

> Próbáld ki, hátha Neked is működik, ami másnak.

Jó, azért ki fogom legközelebb próbálni (próbáltatni, mert én biza nem
szoktam főzni/sütni, max rántottát).