[Epitesz-barkacs] permetezés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 26., Cs, 15:10:01 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem tudom, én 20 centiről nem nyúltam volna bele, az biztos. 20
> centiről graffityt meg ezer éves kormot szedtünk le vele
> díszgránitról, mészkőhomlokzatról.

Persze, az tök más. Nem is akarlak ilyesmire rávenni, de én próbálgattam
bizony egészen addig, míg egyszercsak jól elvágta a kezemet. Pedig elég
vastag bőr van rajta azon a részen. De ez már közelebb volt 20 centinél. A
tűszerű, tehát nem laposított sugárba nem nyúlnék bele. Van egy olyan fej
a szerkezethez, amiben egy kerámiagolyó forgatja a tűszerű sugarat, na
azzal lehet fát is forgácsolni szépen körkörösen. De ez se fél meg egy
méterről.

Visszatérve a permetezésre, ha megcélozzák a növényt egy ilyennel úgy 3-4
méterről, az szerintem semminek sem árt, és szépen mindent gyorsan be fog
permetezni. Meg ha nincs szél, akár fölé is lehet fújni, hogy permetszerű
eső keletkezzen. Az persze biztos, hogy a szerkezetet nem igazán erre
találták ki.