[Epitesz-barkacs] Csempe ize

Beka beka63 at freemail.hu
2009. Már. 26., Cs, 18:05:02 CET

Hello Mindenkinek!

Húznak el az öregeim a telekre.
Csend lesz a lakásban, de nem nagyon.
Beígértem ugyanis egy fürdőszoba szétszedtemet.
Lehet majd szörnyülködni, lefotózok mindent.
Ide még úgy sem küldtem szétszedtemet...
Kérdéseim:

Fentebb megyek a csempékkel, magsabban legyen a mindig fehér rész.
Most ugyanis koromfekete a fal a gombától!
(nem érdekelnek a gombaírtós dolgok)
Levakarom a málló glettet.
Ott állok a csupasz fal előtt.
Mivel rakjam fel a csempét?
Nem akarok a lakásban "mész + homok + cement" baromkodni.
Van valami előre bekevert, mondjuk csak víz kell hozzá?
Vagy akár még az se, mondjuk vödörbe.
Mi a neve?
Tudom, a csempét előtte be kell áztatni, meg a falat is be kell vizezni.
Szóval valami olyan anyag kell, amivel ki tudom tölteni a csempe, és a
fal közötti változó vastagságú részt. Hol szinte semmi, hol meg egy centi...

Ahol nem csempézek, ott is letolom a nagy darabokban málló glettet.
Lemosom, levakarom a régi (esetleg enyves) festékrétegeket.
Ott állok a szétvakart randa fal előtt, amit ki kell egyengetni.
Ezt hívják glettelésnek, tudom csinálni, már próbáltam.
De nem akarok "gipsz + víz + tapétaragacs" baromkodni!
Van készen kapható, előre bekevert glett?
Akár vödörbe, eleve kenhetően?
Vagy erre való a -rigips- nevű valami?

Nem akarok beszélni a dologról,
mert nem pszihológiai segítségre van szükségem! :o)
Mivel nincs a felrakandó csempe egy négyzetméter, és
a glettelendő fal sem túl sok, ezért nem árérzékeny a project...

    Géza