[Epitesz-barkacs] Csempe ize

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 26., Cs, 18:39:22 CET

csempet felrakni csemperagasztoval lehet. barkacsboltban, vagy tuzepen adjak.
glettelni glettel. vannak elore bekevert zacskos cuccok, amihez meg viz sem kell. pl ceresit (regebben breplasta) plane furdobe en nem ajanlom.
rigips rimano jo cucc, en azt nyomtam sokat, de a knauf-e sem rossz. rimanobol van 3 fele: 0-3, 3-6 es 6-30. a szamok a javasolt retegvastagsag mm-ben. tehat az elso simitasra, masodik nemi egyengetesre is jo, a harmadik meg tkp gipszes vakolat, de allati konnyu vele dolgozni.

egyetlen tanacs: a glettet a vizbe kell szorni szitalo mozdulattal, amig el nem kezd kilogni a vizbol. ekkor allni hagyni egy par percig, atkeverni, ujra allni hagyni, es kesz. igy nem lesz csomos egyaltalan, es nem kzudod szet magad a keveressel. furogepes keverovel a gyarto nem javasolja keverni, nemtudom miert, de nincs is sok ertelme. en egy komuveskanallal szoktam atkeverni a vodorben. kb 30-40 percet lehet vele dolgozni, ha nagyon forrosag van, akkor kevesebbet. ha kezd a vodorben huzni, akkor nem kell hozza ujra viz, hanem at kell keverni, egy kicsit visszalagyul tole. a maradekot ki kell mosni a vodorbol, mert ha a tetejen keversz ujat, az joval gyorsabban kot.

a nagy 25 kilos kiszerelesek sokkal olcsobbak mint a kicsi 5kilos. mielott veszel, szolj, mert nekem szokott lenni bontott zsak mostanaban.

vajk