[Epitesz-barkacs] Csempe ize

Beka beka63 at freemail.hu
2009. Már. 27., P, 17:56:04 CET

Hello Balázs Bámer!

> Ha már lesz fürdőszoba szétszedtem,
> kérünk róla alaprajzot és fotót a penészről.

Képzelj el egy feketére festett falat.
Majd a képeken láthatod, hogy nem vicceltem!
Gondoltam is, feketére festem a plafont, azon nem látszik a gomba!

> Ezzel nem viccelnék, mindenképp
> megszüntetném az okot, ami életre hívja.

Pára, és hideg fal.
Nem fogom csak ezért fűteni a fürdőszobát.
A pára meg marad, mert itt fürdünk, és itt a fregoli.
Feljebb tolom a csempeszintet, így ha be is
gombásodik újra, legalább nem a fekete fal fogad ha belépek.
A csempéről meg bármit le lehet mosni pár mozdulattal.
Ha a glettelés fent is marad (nem úgy mint a régi),
akkor meg nem kunszt pár évente kifesteni tisztára.
De így ahogy most kinéz...
Évek óta randa, egyre randább, a kedvem meg...

    Géza