[Epitesz-barkacs] permetezés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 27., P, 20:18:46 CET

gyapo wrote:

> Amikor a kompresszort vettem, akkor tartozek volt
> egy levegos keszlet, spiralcso, festekszoro,
> autogumi felfujo, lefujopisztoly es ez a mostani
> hirdetesekben olajszoropisztolynak emlitett
> alkalmatossag. Lehet kulon is kapni 1-2 ezerert.

Ahaaa, ez az alkalmatosság tényleg tök jó kis szerkezet. Én klímamosásra
használom. Kár, hogy kicsi a tartálya, de elvileg lehet oda máshonnan is
vezetni a folyadékot. Ez tényleg elég finom permetet produkál. Jól
állítgatható, hogy mekkora legyen a légsebesség is, meg a folyadék
kilépési keresztmetszet is.

Van egy másik pisztolyom, amit még nem próbáltam, asszem az is a
kompresszorhoz tartozott. Kék műanyag, két cső mehet hozzá, az egyik
levegő, a másik folyadék. Arra számítok, hogy ezzel majd akár festeni is
lehet. Láttam egyszer egy nagyobb üzemben, hogy úgy festettek, hogy a
festék is, meg a levegő is egy-egy csövön ment az állványra a festőhöz, és
megszakítás nélkül igen termelékenyen tudott festeni a csarnokban.

Na ez lenne az, amivel marha jól lehetne permetezni akár hordóból is.
Persze nincs kizárva, hogy ekkor a levet valami kis szivattyú kell, hogy a
pisztolyhoz eljuttassa, de akár fel is szívhatja maga is a levegő által.
Gondolom szintkülönbség kérdése.