[Epitesz-barkacs] OT pazsit vs moha

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 30., H, 17:17:02 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.03.30. 16:46:16 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Egy délről és nyugatról falakkal határolt 12m2-nyi területet
> füvesítettem, de 3 év múltán csaknem az egészet kiszorította a
> moha. Van olyan fűfajta vagy technológia, amivel ezt el lehet
> kerülni?

ez az eltakarás a "rövidnappalos", fényben szegény helyet hozna létre
(szerintem)

pl. nálam a szomszéd lehullámpalázta az oldalkerítést (ami  az ő feladata
a megfelelő oldalon a polgári törvénykönyv szerint)
80 centire a kerítésnél levő szőlőkordonon a hullámpala
magasságáig a leveleit sem hozta ki,
minden erejével a hullámpala magasságát meghaladó részen
van levele a szőlőnek

szóval a fényt oda kellene vetíteni pl. tükrökkel (pl. a napkazános toronyba
vetett fény logikájával)
ha már technologiáról beszélünk