[Epitesz-barkacs] OT pazsit vs moha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 31., K, 00:40:48 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Lámpával is lehet (-: Pakson az erőművi alállomás lépcsőházában sötét
> sarkokban is vannak cserepes növények, ezeknek saját lámpáik vannak.

Tényleg, utólag elfilóztam, hogy vajon ilyen árnyékosabb helyen lévő füvet
milyen fénnyel lehetne normálissá tenni. Nem lehet, hogy jóval kevesebb
fény is elég, mint ami a napból jön?

(Az meg érdekes lenne, hogy ha megkérdeznék az utca emberét, hogy milyen
színű fénnyel kéne megvilágítani a növényeket (ha muszáj volna mesterséges
fénnyel, és választani kellene), hogy jól érezzék magukat, volna rá egy
fogadásom, hogy a zöm azt mondaná, hogy zölddel. :-) )