[Epitesz-barkacs] OT pazsit vs moha

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 31., K, 06:36:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.03.31. 00:40:48 +2h-kor írta:

> Tényleg, utólag elfilóztam, hogy vajon ilyen árnyékosabb helyen lévő füvet
> milyen fénnyel lehetne normálissá tenni. Nem lehet, hogy jóval kevesebb
> fény is elég, mint ami a napból jön?
>
> (Az meg érdekes lenne, hogy ha megkérdeznék az utca emberét, hogy milyen
> színű fénnyel kéne megvilágítani a növényeket (ha muszáj volna mesterséges
> fénnyel, és választani kellene), hogy jól érezzék magukat, volna rá egy
> fogadásom, hogy a zöm azt mondaná, hogy zölddel. :-) )

fotoszintézis + hullámhossz     keresés első találatai választ adnak, csak még én is
most fogom elolvasgatni

Tankönyvtár | Zöldségtermesztők kézikönyve - A fény szerepeA legtöbb zöld levél maximális fényelnyelése 670–680 nm hullámhosszon van. A hullámhossz nemcsak a fotoszintézisre, hanem a formaképző folyamatokra is ...
www.tankonyvtar.hu/mezogazdasag/zoldsegtermesztok-080906-20 - Hasonló oldalak

Tankönyvtár | A zöldség-, dísznövény és szaporítóanyag-termesztés ...A fény hullámhosszértékének hatása a fotoszintézis intenzitására ... intenzitású) elektromágnesen hullámhossz értéke a Wien-féle eltolási törvény szerint: ...
www.tankonyvtar.hu/mezogazdasag/zoldseg-disznoveny-080904-159 - Hasonló oldalak
További találatok a(z) www.tankonyvtar.hu domainről »

Greenfo - EfficienciaAz egyik: a fotoszintézis szempontjából a nagyobb hullámhosszú, energiában szegényebb, vörös, narancs és sárga sugarak a kedvezőbbek. ...
www.greenfo.hu/adatbazisok/print_okologia_item.php?item=35&rov= - 11k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Greenfo - EnergiaáramlásA fényenergia hasznosítása, a fotoszintézis során éppen fordított folyamat ... az infravörös sugárzás rövidebb hullámhosszú sugarai a legjelentősebbek. ...
www.greenfo.hu/adatbazisok/print_okologia_item.php?item=14&rov= - 15k - Tárolt változat - Hasonló oldalak