[Epitesz-barkacs] penesz a padlon

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Május. 1., P, 08:23:59 CEST

> szoval ment a para a jol szellozo matracban, es talalkozott a padloval. a
> padlo meg jo hideg volt, hiszen alulrol egyreszt temperalja a talaj,
> masreszt felulrol altalaban a jo hoszigetelo matrac elzarja a szoba

Köszönöm, igazatok lehet. Gondolkodni kellett volna. Már csak az a
kérdés, mi van a matraccal. Egyelőre nem cincáltam szét, csak kétszer
napoztattam a penészes felét (az a rossz, hogy az átkozott lószőrön
semmit nem látni, így ezt sem lehet biztosan állítani). Mindenesetre
most megszaglásztam, és semmit nem érezni a tegnapelőtti dohszagból.
Lehet, hogy így marad.

szia: Balázs