[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Május. 1., P, 08:32:23 CEST

Szervusz Szépygab!

> Jaj Zsolt, akadályozod itt a nagy találmányok létrejöttét!
> Persze, hogy nem próbálta még senki, ezért nem is tudjuk, működik-e?

(-:

Én most találtam ki, hogy lehet elöltöltős mosógéppel ipari mennyiségű
nokedlit gyártani: kicsit összegyúrt (hogy száraz liszt ne legyen
benne) tésztát beleraksz, egy kar belenyúlik dagasztólapát gyanánt,
mosás sebességgel kell forgatni. Ha kész, forró víz kell alá,
centrifugára kapcsolsz, és fél perc alatt ki van szaggatva a nokedli
(-:

Különben az építőipar gépei közül dagasztásra szerintem legalkalmasabb
a betonkeverő...
Meg ha van konyhai robotgép, ahhoz szokott lenni két ellentétes irányú
csavar alakú keverőszár, Az pont dagasztásra való.

szia: Balázs