[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 1., P, 12:55:32 CEST

>http://www.food-pack.hu/kep1384.JPG
>pl. ezen a képen a középső alakú

jah de annak nem festékkeverőszár kialakítása van.

> www.food-pack.hu/hatt091.html
>mondjuk a "legkisebb" 7 literes üst

ezek meg nem is kézi furógépek....

>Mágus viszont most rábeszélhető lett volna egy próbára, aminek az
eredményéből mi is okosodtunk volna :-)))

nah ez igaz, szóval így most ezek után végig gondolva szerintem tök jó 5let
ez a festékkeverő szár, ha akarod megyek fotózni/videózni amit festékkeverő
szárral és fúrógéppel kenyértésztát dagaszt :)

de így a képeket nézve, egy ipari állványos fúrógép, meg egy kampó már
majdnem olyan mint a dagasztó.

sőt nekem kint a kertben van is egy hajtóműves 380-as villanymotorom,
fehérre van festve, ebből gondolom, hogy vagy orvosi vagy élelmiszeripari
cucc lehetett, ebből biztos lehetne építeni valami dagasztó hókuszpókuszt.

zsolt