[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 1., P, 16:12:42 CEST

topylista  <topylista1 at topybear.hu> 2009.05.01. 15:29:38 +2h-kor írta:

> Vagy venni kell egy Kenwood Chef mixert
> (<http://en.wikipedia.org/wiki/Kenwood_Chef>), talán még gazdaságosabb
> is, mint leégetni egy pro kategóriás fúrógépet. :)
> Legendásan jó cuccok, vannak tökéletesen üzemelő 30 éves példányok is.
> És egy csomó tartozék kapható hozzá, gyárthatsz tésztát, fagyit, van
> fűszermalom stb.

csak az a 169ezres akciós ára :-(  tesz  "átmenetileg" takarékra

az a 4,6 literes keverőtál tetszik
"A finom süteményillat a konyhába csábít. Használja ehhez a Kenwood Chef Titanium KM010 többfunkciós robotgépet, mely keverésre, habverésre és tésztadagasztásra alkalmas. A Chef Titanium keverőtálja 4,6 literes, így az egész családnak elegendő süteménytészta keverésére elegendő. A dagasztókarral, habverővel és fakanállal kapható Chef Titanium további kiegészítőkkel bővíthető, például parfékészítő résszel vagy citrusfacsaróval. Legyen...."