[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 1., P, 16:21:55 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát akkor nem csak én vagyok vadbarkács :-)

:-) Nem hát! Ez korosztályos betegség. Én anno még talicskát és
betonkeverõt is csináltam, meg födémbéléstest sablont, hegesztõ trafót és
a jóég tudja, mimindent még. Aki ma ilyeneket csinál, annak nincs ki
minden kereke.

> eddig én is kerülgettem :-)

Egy másik megközelítés: sportból kézzel dagasztani, mint nagyanyáink? :-)
Én még emléxem malomkerék méretû kerek kenyérre, bár nem a nagyanyámnál,
mert mindkettõ elõbb meghalt, minthogy én megszülettem. Valami 40-50 centi
átmérõjû lehetett, és rémlik, hogy ízlett.

Habár kételkedek benne, hogy a dagasztás által elhasznált testi energia
több lenne, mint a megevett kenyér által szolgáltatott. :-)

hjozsi