[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 1., P, 17:26:19 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.01. 16:23:17 +2h-kor írta:

> Flexel hajtod a mákdarálót? Mekkor a Te flexed furdulatszáma? Lehet,
> hogy nem is vágógép, hanem flex formájú csiszoló/polírozó, amilyet a
> kövesek használnak?

az egyik istentelen ketyerém 2000Wattos (a 230mm-es sarokcsiszoló ) ami kb
5800 - 6000 -es fordulatszámot tud, ezen van ez a krovafejesség is.

ezzel 250mm fűrésztárcsát is pörgetek tüzifaaprításhoz

meg van egy 2 lovas (1500Wattos 1fázisú aszinkonmotoros) arra meg
ráoperáltam egy kerékpár hátsó lánckereket, az nem tud megcsúszni :-)
2800 -as ford (ezzel kukoricadarálót is hajtok, meg fűrésztárcsát is)