[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 3., V, 13:53:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.03. 11:40:23 +2h-kor írta:

> Találtál olyat, ahol a megengedett ösztömeg (!!) meghaladja a 125 kilót?
> Mert én eddig nem. Jó, a kétkereküek között kutakodtam. Ha az össztömegbe
> beleszámít a bicaj tömege is, akkor elég reménytelen a dolog.

kontrás régi kerékagynak is, és 20collos BMX kerék (pláne amelyikre
+ 1ember ráállhat)  2 db simán elbír 200kilót

én M8-as (1m szárból vágott) menetes szár - mint tengely - röhögve elbírta

amit meg vascsövileg el kellene bírnia, hát azt simán össze todnád hegeszteni

SŐT !!!
kifordítható fotelt rátenni, mint az olasz akkumulátoros rokkantketyerén van megoldva
(1,3 milkáért)

sőt találtam olyan 3 kerekű kerékpárt, ahol az első 2 kerék közé egy tolókocsit
befogva (+beemelve) "riksaként" el lehet karikázni