[Epitesz-barkacs] selyemakác kérdés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 3., V, 15:33:12 CEST

A hidegre vonatkozó részt úgy értettem, hogy egyáltalán nem bírja a
fagyokat, az enyém majdnem teljesen elpusztult pár éve, amikor a mínusz
20 körüli tél volt, és nem tekertem be a törzsét. Igaz, a legtöbbet az
ártott neki, amikor újságpapírral volt betekerve, és a macskák azzal
játszottak, közben meg jól tönkre tették a kérgét.

Gábor