[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 3., V, 16:38:44 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> no, én ezt a bedőlős kormányt lekaptam, és egy camping kormánya lett
> rajta így álló derékkel ülhetek a gépre.

Nekem olyan régi parasztkormányos gép kéne. Ha persze a nyereg...

> egy mopedre való széles nyeregre cserélni

Nem biztos, hogy megoldás, mert ülni ugyan jól lehet még karosszékben is,
na de tekerni is kell. Ez a fekvetekeréssel még mehet, de a hagyományos
módon én még sosem ültem olyan bicajon, ami ne csinálta volna ki
másodpercek alatt az ülőcsontom környékét.