[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 4., H, 02:07:39 CEST

topylista wrote:

> Az attól függ. Egy női nyereg adott esetben kényelmetlen tud lenni
> férfiaknak. Jó bringaboltban tudnak segíteni, hogy milyen nyereg kell.

Aha. Hát erre nem gondoltam. Miért? A női nyeregben középen kiáll valami?
:)

> De egy zselés túranyereg mindenképp sokat számít, különösen kezdetben.
> Aztán már akár a keményebb is elmegy. Egyébként meg ha normális a
> nyereg és jól van beállítva, akkor csak az első pár nap nehéz. aztán
> megszokja az ember. :)

:-)) Erről az a vicc jut eszembe, hogy feltalálják a fodrászgépet, hajat
nyír, borotvál....
- hát ez hogy működik?
- semmi különös, bedugod a fejed, és pillanatok alatt kész.
- jó, de mindenkinek más a fejformája!
- na igen, de csak először...
(Utána már meg lehet szokni.)