[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 4., H, 13:14:38 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.05.04. 10:22:46-kor írta:

> egy bringanal az hogy hanykilos a bringas nem ugy szamit, hogy raulsz es
> elhajlik. regen rossz lenne. hiaba 80 kilos a manus, amikor 30-al lezug egy
> 25 centis padkarol, akkor tobbszorose a terheles mintha sima uton egy 200
> kilos ember hasznalna.
>  inkabb gyorsabb kopas, hamarabb lesz 8-as a felniben, gyakrabban tornek
> kullok, hasonlo dolgokban mutatkozik meg, ha az ember magasabb kategoriat
> kepvisel mint a bringaja.

bementem a józsef körúton (az üllõi közelében) egy kondigép "szaküzletbe"

evezõpad, excentrikus gép, stb

mondom az én kb 120 kilómhoz kellene, amelyek nem roggyannak össze
és kértem katalógust is

fajtánként volt vagy 8-10 gépük, és jelölje be mindegyiknél, hogy
a fajtánként honnantól kezdõdnek azok, amik házi használatban
a 120 kilómat kibírná

a 60kHUF-tól 240 -g tartó kb a 120kHUF felett
a 30 -tól 190 ig tartó kb 70 felett

az biztos, hogy volt köztük gyengus :-(