[Epitesz-barkacs] Lefolyocso tisztito spiral

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 5., K, 21:14:34 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Pedig van ilyen gyárilag is, én már több használati utasítását
> fordítottam :-)

És megnézted, hogy mi is az, amivel vágnak? Biztos, hogy körfűrész? A
neten kerestem, és olyat láttam csak, amihez egy négyágú valami van. Azzal
lehet, hogy a picit vastagabb szárú növényeket el lehet csapni, bár
valahol olvatam (talán itt?), hogy inkább damillak vágják a ilyeneket a
profik.

Itt meg körfűrészről van szó, és akár karvastagságú ágak levágásáról. Na
ebben nem hiszek ezzel a fejállással. Attól persze még lehet így
fordítani. :-)

Szóval abban nem hiszek, hogy ha ez a fejállás van, akkor a fűrész
beleállhat szépen a fába, és megtartva a vágási rést, szépen lehet vele
haladni, mint bármelyik fűrésszel. Létrejön eléggé kézbentarthatatlanul a
fűrésztárcsa síkjára merőleges erő is, ez a baj.