[Epitesz-barkacs] Lakás... :)

topylista topylista1 at topybear.hu
2009. Május. 5., K, 21:55:28 CEST

>   Na, elvileg megvan a lakás, kinéztem, átbeszéltük, jövő héten adásvételi és
> foglaló ügyvédnél, a hülye kérdés: mire kell figyelni lakásvásárlásnál? :)
>   Illetve van-e valakinek megbízható ügyvéd ismerőse jövő hét keddre?

Kérdezz meg egy közjegyzőt, ők nem értékarányosan, hanem fix tarifával
dolgoznak, nekünk így olcsóbb volt a szerződés.
Ráadásul ők közokiratot csinálnak, így fel is hívta az eladó figyelmét,
hogy ha valótlant állítanak a lakásról, akkor az már nem a PTK hatálya,
hanem hivatalból üldözik és a BTK alá esik, mert közokirathamisítás. :)

Topy