[Epitesz-barkacs] Lefolyocso tisztito spiral

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 5., K, 22:02:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> (viszont ha ennyire szar, miért indultak el ebbe az irányba, vagy
> tartották meg ezt az irányt az imperialisták?  :-) )

Mármint miben?
Alapvetően üzemekben használnak pneu szerszámokat. Ott, ahol van
léghálózat lób... kompresszorral. Előnye, hogy kicsik a szerszámok,
könnyűek, és hogy biztos nem lesz érintésvédelmi probléma.

Tanulóként dolgoztam olyan lakatosműhelyben, ahol levegővel működő
sarokcsiszolókkal dolgoztak süketek. Ez teljesen jó módi volt, viszont én
valszleg halláskárosodást szenvedtem, kibaszás volt odarakni egy tanulót,
ha mégoly rövid időre is. Lemezeket köszörültek. :-)

Vagy arra gondolsz, hogy léghajtású autók? Az érdekes koncepció, viszont
ott az összehasonlítási alap a kb 30% hatásfokú robbanómotor.