[Epitesz-barkacs] porszivo motor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 7., Cs, 20:06:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.07. 19:21:46 +2h-kor írta:

> Mindenféle szénkefét lehet kapni, csak most meg nem mondom pontosan, hogy
> hol. Régen volt a népszínház utcában, aztán Budaörsön valahol. Csak
> emléxik rá valaki! :-)

a népszínház utcában is és a 10. kerületben is vannak, ott is jártam,

1081 Budapest, Népszínház utca 19. Tel: (1)-333-7967
1103 Budapest, Gergely utca 43-51. ...Tel: (1)-262-9606

de minta után sem volt olyan, amiből kireszelhettem volna
(mindegyik náluk levőnél középen volt a drótkivezetés, de nálam
a széntömb szélében lógott ki a drót, szóval reménytelen volt ) :-(

győrbe, nyíregyházára, pécsre már nem utaztam le