[Epitesz-barkacs] 14 volt helyett 40

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Május. 7., Cs, 21:13:16 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Pedig én is ilyenekkel foglalkoznék, ah volna egy legalább 10-20nm-es
> műhelyem :-) Kikapcsol, eltereli a figyelmet más dolgokról, addig sem a
> maunikasót meg kalampár győzikét nézi az ember, jó levegő, lőporszag,
> stb :-) Tulajdonképp a szórakozáson kívül szakmai tapasztalatszerzésre,
> valami új előállítására, stb is jó lehet. A pezsgő sem pezsgőnek
> készült, csak a csuhások elqrták nemkicsit :-)

Nem azt mondtam hogy nem kell barkácsolni, csak azt, hogy nem fából kéne
vaskarikát csinálni. Úgy gondolom, az átlaghoz képest elég jól felszerelt
műhelyünk van, de sokmindent épp elég nehéz így is megoldani, nem még ha
eleve alkalmatlan dologból indulsz ki.

Félreértés ne essék, nem vet fel a pénz, én is inkább magam oldok meg amit
lehet, mert akkor az olyan amilyet én akarok, vagy legalább tudom a gyenge
pontjait, de egy ideje eljutottam arra a pontra, hogy több a tennivaló mint
amennyi időm van, úgyhogy ha valamit kevesebb munkával meg lehet oldani,
akkor inkább fizetek érte többet. Jobb alapanyagból dolgozni is jobb, a
végeredmény is jó/jobb lesz, és esetleg sikerélményed is lesz. Szakmai
tapasztalatot így is szerezhetsz, használhatót, nem pedig olyat, hogy a 3-as
motortengely sikócsapágyazva nem bír el egy nagyobb ékszíjtárcsát 1000
üzemórán keresztül.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))