[Epitesz-barkacs] Szobafestés... :)

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Május. 7., Cs, 21:33:29 CEST

Szervusz Gábor!

>  Ennél igényesebb dologra gondoltam. Kezdjük például ott, hogy ne fehér
> legyen a fal... és a leszedett tapéta alatti fal festés előtt legyen normális
> és egyenletes... :)

Mésszel és glettel is lehet olyan felületet csinálni, hogy a légy már
nehezen kapaszkodjon meg benne. Tapasztalat, feleségemnek már nagyon
megy. Mondjuk akármire nem lehet fölkenni, lehet, hogy a tapétaragacs
is ilyen, a korábbi diszperziós festékek biztosan. Mi úgy kezdtük,
hogy levakartuk az összes diszperziós réteget. Színezni is lehet
ásványi pigmentekkel, ezek vasoxid néven futnak a festékboltban.
Sárga, barna, fekete, piros biztos van, de a színezést ki kell
tapasztalni (száradáspróba).
Persze ez még lenolajjal is kicsit ledörzsölhető, szóval ha "mosható"
felület kell, akkor diszperziós festék. Itt biztos, hogy bővebb a
színválaszték, és kb. lehet tudni, hogy mire számíts.

szia: Balázs