[Epitesz-barkacs] Szobafestés... :)

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Május. 7., Cs, 21:34:59 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Plusz egy négyzetméter szúnyogháló, egy lityi lenolaj (nem
> lenolajkence), meg egy használt harisnya :-) Ja és ha már a hagyományos
> technológiák, akkor modellgipsz, tapétaragasztó :-)

Ha még szűz a fal (nem volt rajta enyv alapú festék), én diszperziós
festéket javasolnék, rendkívül kényelmes, hogy nem lesz "falas" a ruhája az
embernek lépten-nyomon ha hozzáér a falhoz...

Lehet kapni előre színezettet is, de szerintem relatíve drága, kis
kreativitással ki lehet keverni fehér + színező megoldással is, esetleg
lehet kevertetni is jobb helyeken. Ha többször kell tuti azonos szín, vagy
nem tudod megbecsülni hogy mennyi kell, akkor jobban jársz ha nem magad
kevered ki...

Nem kell hozzá két diploma, ha egy darab vasat le tudsz festeni, akkor sima
korongecsettel meg egy ~80-as laposecsettel is simán ki tudsz festeni egy
szobát pár óra alatt.

A tapétaragasztót el kell távolítani a falról, tapétázásban nem vagyok
jártas, úgyhogy nem tudom erre mi a tuti, ha nincs oldószer, akkor spakli
és/vagy csiszolópapír. :-)
Utána a gödröket ki kell glettelni. Ha nem csináltál fél négyzetméteres
kátyúkat, csak itt-ott vannak kisebb lyukak, akkor ez se túl vészes meló,
acél simítóval vagy valami gumilappal tuti egyenesre el lehet húzni.
Lehet venni kész zsákos (1-5kg) glettanyagot, vagy gipsz, lenolaj, esetleg
plusz homok.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))