[Epitesz-barkacs] Biomassza házi hasznosítása

Gál István g.i at chello.hu
2009. Május. 8., P, 13:34:53 CEST

A füvet 8 évvel ezelőtt telepítettem. Gondozni nem gondozom, csak öntözöm.
Kiégni nem szokott, de mivel nincs gondozva, így a fele már szinte gyom.
Hetente nyírom, így tűrhetően néz ki. A vakondtúrások helyén van csak
kikopva.
Tervezem a gyomtalanítást és a "felújítást", csak nincs rá időm.

Gál István
g.i at chello.hu