[Epitesz-barkacs] Szobafestés... :)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 9., Szo, 12:37:02 CEST

Auth Gábor wrote:

> [...]

Mi hiányzik? A dugózás befelé? :-)

>   Ha minden jól megy... :)

Na jó, epés volt, és mára sokat enyhült a megyeri híddal. Meg hát belátom,
onnan egész jófelé lehet elindulni pl kirándulni anélkül, hogy át kéne
csattogni a városon.

Más, csak egy ötlet:
Felmerült bennem, hogy a sok hídépítő alvállalkozót budapesti vagy akár
országos összefogással ki kéne segíteni. Azokat, akik nem kapták meg a
munkájuk ellenértékét. Nem tudom persze, hogy mekkora összegről is van
szó, de mivel sok embernek nagyon sokat segített ez a híd a
mindennapjaikban, nem biztos, hogy olyan veszett gondolat lenne, ha ki-ki
anyagi ereje és hozzáállása szerint bedobna valamennyit valami jól
átlátható, nem ellopható módon erre a célra.

Én már sajnos semmiféle alapítványban nem hiszek, el se tudom képzelni, mi
lenne az a mód, ami tutira átlátható lenne. És hát biztos, hogy
kezdeményező se lennék, de a gondolat foglalkoztat egy ideje.