[Epitesz-barkacs] Szobafestés... :)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 9., Szo, 15:47:39 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nemes gondolat, de szerintem annak kene teljesitenie a kifizetest,
> aki megrendelte a munkat.

Szerintem ez nem tartozik a dologhoz, ez csak a kiváltó ok.

> Azert azt ne feldjuk, hogy itt egy allami nagyberuhazasrol van szo,
> vagyis a mi penzunk ment ra, es ha nem kaptak meg, akkor valahol
> utkozben "eltunt".

Ne már! Tök pontosan lehet tudni, hogy hol tünt el. Nem az állam nem
fizette ki. Ezt a mókát már velem is eljátszották régen, csak nekem
sikerült talpon maradnom. Az, aki elsíbolta akkor a pénzt galád módon, egy
genya kis magáncég volt.

Terveznek valamit, hogy ha állam az eredeti megrendelő, akkor ezt a mókát
a továbbiakban ne lehessen eljátszani, erre módfelett kíváncsi vagyok.
Persze ez csak akkor lesz érvényes, ha állami a megrendelés, ha maszek,
akkor továbbra is lehet szivatni a kisebbeket.

Na de visszatérve a lényegre, itt nem a rendszerhiba vagy más visszaélések
kivédéséről lenne szó, hanem arról a konkrétumról, hogy itt sok
kisvállalkozás ment tönkre, vagy áll a tönk szélén, és nem lehetne-e
valamit segíteni rajtuk, minekünk, akik használják a hidat és a rávezető
utakat.