[Epitesz-barkacs] szodapatron

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 9., Szo, 16:00:49 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> melyik palack férhető hozzá a legkönnyebben?
> (amihez  pl. nem kell iparengedély)
> linde? illatos út?

Pontosan, ezek járható utak, nem kell iparengedély. (Ez a fogalom amúgy
már elavult.)

> mennyiért?

Mérettől függ. Sajna a legkisebb palackot nem biztos, hogy töltik. Maga a
töltés biztos nem drága, a palackot kell megvenni. Lehet bérelni is, de az
húzós, mert előírnak valami forgási sebességet, úgy meg már nem éri meg,
csak annak, aki jó sűrűn fogyasztja ki.

Sajna konkrétabb infóm nincs, de felhívod őket, és simán tájékoztatnak. Én
már cseréltem palackot az illatos úton, de kellemesebb vmelyik cooptim
boltban. Palackot is lehet venni ezeknél általában.