[Epitesz-barkacs] CO2-t mint hűtőközeg

Beetle Gery gery_the_beetle at hotmail.com
2009. Május. 9., Szo, 20:04:23 CEST

Ha már csak a COP a tét, akkor már legyen folyékony nitrogén... -196 fok

nem mondom, hogy egyszerűen, de azért beszerezhető (Messer például, odamész, és adnak... egy litert ingyen is... de ha rendszeresen veszed, szerintem az is megoldható, hogy kiszállítsák... árat nem tudok sajnos mondani, de az biztos, hogy sokal veszélyesebb, mint a co2... ezt azért figyelembe kell venni... könnyen ottmaradhat egy két ujj(perc), csukló, kar, boka...